Prichádza smrť

Stojím pri okienku,pozerám na dáždik čo sa bliští zvonku dneska

a moja ubolená duša sa teší a tomu tlieska.

Moja duša smutná je, lebo už teraz vie,

že telo nevládze a polomrtve je.

Orgány zlyhajú , srdce už nebude biť

a mňe sa dnes už pri pomyslení na to nechce žiť.

Dúha sa bliští na modrej oblohe za oblokom

a kvapky dažda po parapete tečia potokom.

Cítim bolesť zrazu u srdca z ničoho nič

ako keby mi doň niekto zabodol železnú tyč.

Cítim sa malátna, hlava sa mi točí ako kolotoč,

duša sa pýta preč, a vraví ,, už konečne vykroč !"

,, Vzdaj sa už nemáš nádej ani trošička,

nebráň sa a radšej zavri modré očičká."

Na tvoj žial už nieje lieku na tomto svete ,

telo sa rozpadá ved to už isto napokon viete.

Oslobod dušu, opusť slabé telo konečne,

a vstúp do krajiny mrtvych na časy večné.

,,Nebráň sa, aj tak nemáš šancu žiadnu už,

zomrii s úctou a vyslobodením nuž."

Duša má pravdu vravím si teda

už nepomôže nikto mi , to nieje žiadna veda.

Môj osud spečatený krvou sa naplnil 

moje telo jedom pekelným zabil.

Duša je volná konečne po dlhšom čase

a môže už konečne vzlietnuť ku nebeskej kráse.

Zaklope na nebeskú bránu, pozdraví Petra v nej.

Vkročí do neba, a rozlúči sa s telom na zemi tej ......